IKLAN NAK MASUK

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 15, 2009

pasal anak..

Aku ni x penah buat tag,jd mcm tringin je nk buat so nk try tag pasal anak ni best gak kan...

Pasal Anak~~~Tag dr Kak Azrina

Anda sudah mempunyai berapa org anak & nyatakn Boy or Girl?
Pair of lil' munchkin...tentu la boy&girl

Bila perancangan anda untuk menambah anak?...planning?
Kalo bole as soon as possible sbb gap antara yg sulung & second 4 thn lebih...rugi tu!saya planning(saya je yg planning tau..hubby on je winks**) dlm 2-3 thn lg kot sbb dah 2 kali abortion & 2 kali csear kan...tp kalo dah rezeki dlm waktu t'dekat ni amatla b'syukur..

Nyatakn nama anak anda & apa makna nama anak a
nda dalam islam?
First boy: ABDUL HADI - Hamba Allah yg Kaya,Memimpin
Second gegurl: NUR ALYA - Cahaya Ketinggian

Siapakah yg memberikan nama anak anda?
Hubby dah siap2 bgtau anak yg sulung dia namakan..anak yg kedua pulak saya sukakn nama Alya(si bawang putih tu!) then hubby suh tambah Nur..saya x brapa suka sbb nk nama yg simple tp hubby suruh taruh,buat je la..

Dari mana tercetus idea memberikan nama anak2 anda?
Actually sblm kawin saya suka search nama2 anak dlm islam..x kira la dr buku @ tenet(suka search http://name.crazyartzone.com)..janji simple,senang dipanggil & m'bawa maksud yg baik dlm islam..kalo rujuk pd org2 alim pun lg bagus,tp zaman moden ni jarang org nk buat kan..

Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata..apakah nama yang akan anda beri?
Saya nk suggest 2@3 nama bole kot...Kalau lah ada rezeki,boy Abdul Muizz,Abdul Azim,Abdul Wafi,....kalu gurl Nur Auni,Nur Dina,Nur Aina,Nur Adni(nama anak pompuan ssh sgt nk pikir la ngee~~~)

Berapa perancangan anak yang anda mahu & nyatakan berapa girl & berapa boy?
Kalau ikutkn saya nk sgt 5 org,hubby pun nk ramai tp ikut rezeki & tahap kesihatan saya..kalo dpt twin pun syukur wink***...insyaAllah kalo ada rezeki nk 2 org lg boy & sorang lg girl so smua skali 5 org..

Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang..nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?
Jauh gak dlm 4thn lebih..rugikn tp saya dah m'cuba dlm tempoh tu tp masa tu x de rezeki...abortion ngee~~

Untuk kelahiran anak anda yang akan datang..anda nk gegurl @ boy?nyatakan sebabnya?
Disebabkn saya dah ada sepasang,maka akan dtg x kisah la boy @ girl..no reason..

Apa ciri2 persamaan anda & anak anda?
Mostly depa ikut hubby,tp yg pasti sulung tu suka merajuk cam ibu dia wink***wink**
yg adik ni still kecik x npk lg...

Upload gambar anak anda untuk tontonan semua rakan blogger


p/s Sesiapa yg nk buat tag ini dipersilakan...smua kawan2 blog akak ye..wink**wink**wink**



4 comments:

nusk said...

haha best nya cerita pasal anak2. sy pun doakan akak heppy selalu bsama suami tcinta dan anak2 yg kiut :D

MariaFaizal said...

So cute Gegurl & Big Bro Hadi :D

P/S : Did the Doctor asked to perform those 2 times abortion? Ada complications ker dik that time?

Do take care.

che'wa said...

gyah..thanks ye,cepat2 sket kawin bole dpt anak ramai2 he..he..akak pun doakn kebahagian gyah & tunang t'sayang tu!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>

Sis..how're u?lama x baca ur new N3..
Actually saya 'miss abortion' kak,so i've to make a D&C procedure..masa tu x rasa sakit just bleeding je then refer to doctor,they said saya abortion..sedih sgt masa tu..x de rezeki..

Thanks akak..u too!

MariaFaizal said...

Owh sedih nya..
My friends pun ramai yg miscarriage. They feel sad as well & still trying to conceive :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...