IKLAN NAK MASUK

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 22, 2010

sticker dah selamat ditampal..

Kelmarin gi pesta buku kt Arena Square,cadang2 mmg nk cari wallpaper sticker,kt situ kebykknnya jual murah sajork..kalo beli online hg agak mahal jugak tp aku tgk design sama je..konpius aku,mgkn kualiti bagus sket kot ke sama je..ngee~~

Tambah konpius lg bila aku
t'beli sebuah novel..hahahaha ntah bila zaman aku ni pembaca novel????..dulu zaman sek ada jugak baca tp hanya karya Ahadiat Akashah je..sbb crite dia ringan x berat kepala hotak aku nk pikir pasal tatabahasa ke nahu ke hapa ke,maklum la remaja sunti lg *wink*wink*..

Skang aku x
rajin dah baca novel2 more to magazine plak..mula2 b'jinak2 ngan Ujang,pas tu Remaja then bila dah berumahtangga otomatik cari majalah2 yg bg byk info la..makanya pa&ma jd pilihan utama..side magazine plak mcm Harmoni,laman,Anjung Seri,Perempuan dll...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


B'balik plak ttg shopping singkat aku td,nama novel aku..............(tgk lgsg x hingat tajuk pun padahal baru beli????) yg aku ingat karya Aleya Aneesa, crite dia camna x yah ty aku sbb plastik pun blm bukak hahaha..bila dah bukak plastik tu bila nk baca wallahulam,silap aribulan aku buat sale plak kt blog ni..gilosssss!!!

sticker
plak dah selamat ditampal oleh hubby pun..dia plak yg overrrrrr nk menampal kt mana & camna padahal aku yg beria2 nk deco nya,aku plak dia suh ngelap habuk2 kt dinding je ~~~qwzxcfghustj~~~..mmmmmm...lantak la tgh rajin...koserrrr nk gaduh!!!

Buku2 je habis dlm RM50 t'masuk buku hadi & hubby,sticker murah sajor 3 kpg(1 besar,2kecik)dlm RM15 je..inilah antara hasil kerastangan hub ngee~~~ Dia deco kt dapur,hall,tempat tv,sudut tepi,kids room & master room...

Aku pun x tau la apa nk jd ngan umah ni skang, skali pandang dah mcm umah kelingkiang !!!!,hub kata ok je,aku tgk ko...kalo korang rasa cam 'eh ni rumah ke kebun???' ..salahkn en.suami..mmmm...koser nk b'tekak..iye kan aje le..sok2 lusa kalo dah boring mau je aku tarik2 pas tu buat2 tuduhan palsu kata gegurl yg buat hahahahaha...bole????ko nk kena panah petir cwa kihkihkih!!
p/s bukan senang nk deco rumah sbnrnya..letak sini x kena letak situ x kena!!korang yg mmg dikurniakan Allah dgn bakat m'deco umah mmg teman respect la...aku hanya tahu mengemas je huhuhuuuu

eric....bila nk dtg umah saya?????tetiba....

1 comment:

Naimah SiDiK said...

salam wa.. kat mana wa dapatkan sticker2 ni?? online ke ape? naim penah beli thru online tp cam design biasa jerr.. kot2 la ada kedai2 mana yg jual cam murah skit kan/... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...