IKLAN NAK MASUK

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 10, 2010

siapakah dia sebenarnya???

Smalam tgh cari2 kawan lama dlm fb tiba2 t'pandang seorg member lama..pompuan,aku mana ada kwn lelaki kekeke,kira senior aku dulu..mmg lama giler x jumpa..bukan je jumpa tepon ke sms pun x penah..siot je!!!dulu mana ada benda2 alah ni kan..trus ingat memori dulu..

1st kenal tu waktu b'jln kaki seiringan nk blk ke kolej..kebetulan satu kolej blok lain..dia tegur dulu,ty sem brapa? x penah npk bla..bla..mmg la x penah npk sah2 aku baru je setaun jagung baru sem 1 beb..akak tu dah sem 4..ok la sembang2,jumpa2,lama2 ngam la..

Akak ni baik,friendly,tiap2 ptg aku gi bilik dia,study,pinjam nota2,buku2..kebetulan ambik kos sama plak tu..save duit nk beli buku kan..ada satu mlm tu aku gi borak2 dgn dia,mcm 2crite kami kongsi,kejap2 gelak,pas tu senyap pas tu gelak balik..dlm pukul 11 camtu aku blk bilik..lewat mana pun aku mesti balik..x suka plak nk tido merata2 bilik org..

Nak jadikn crite esok paginya aku pegi jumpa akak tu..korang tau apa yg aku dengo dr room-mate dia?

ohhh..dia balik kg semalam b'salin,dia x bgtau wana ke? (oh ye org yg baru kenal mmg panggil aku wana)..

whatttttttt?????slama yg aku kenal serius aku x npk langsung perut dia mengandung mgkn sbb badannya skinny kot,dia pun x bgtau apa pun..ciri2 pregnancy tu pun x ade..cuba kalo kita kang,pakai jubah nk tutup perut pun x de maknanya ttp nmpk jugak boyot tu..nak2 jln pun dah kengkang kangkung..

Serius balik je bilik aku mcm rasa seram sejuk..eh betoi ke ngandung,b'salin bla..bla..sib baik roommate dia ckp blk kg b'salin ce kalo dia ckp baru je smalam meninggal..x ke haremmmmmm jadah tu!!!!dgn aku2 skali histeria kt situ gak lgpun ngan sapa plak aku b'tepuk tampor smalam kan...siot je!!!!

Lepas tu aku x gi bilik dia dah..selang b'apa bulan pas tu tgh2 aku balik dr kelas tiba2 npk cam kenal je..tegur2 betul akak tu!!!mmg siap dukung bb,x byk yg aku ty sbb masa tu pun dlm mood 'terkejut' ngee~~

Dah lama lepas tu baru aku tau crite sbnrnya dr roommate & floormate dia..menurut crite depa,akak ni mmg mengandung,laki dia x tau dimana,dah kawin @ belum diorg pun x tau,x ty lebih2 pun,dia ttp belajar jugak sbb apa x tau..last2 lepas b'salin terus b'henti..sayangkan lg 2 semester dah nak abis...mmmm...apalagi aku yg td 't'kejut' trus 't'kesima'...sepanjang aku kenal dia x penah crite apapun pasal diri dia & keluarga..mgkn ada rahsia disebaliknya,walau camna anak itu dilahirkan s/ada secara haram @ halal dia tetap membela & x m'buang merata2..bg aku itu dah cukup baik..dosa yg ada jgn ditambah lg kan..wallahulam...

Dlm fb aku x add dia pun..malas la,i guess dia pun x ingat dah..mmmmm...masing2 org masing2 masalahnya,mgkn dia pun dah bina kehidupan baru,yg lepas jadikan iktibar..


2 comments:

Unknown said...

1. aku memang tau hang x suka tdo bilik org
2. tak tau lak citer nih
3. aku dah lama nak tanya cita psal report praktikum. sensetip ka?

che'wa said...

1.betoi2 aku x ske tido bilik org even bilik ang pun kakakaka...
2.hr ni baru aku crite,sblm ni kt sapa2 pun x penah cite t'masuk roommate aku la..
3.awat ngan report praktikum?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...