IKLAN NAK MASUK

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 11, 2010

Masak hr pertama

Smua nk tunjuk skill memasak hari pertama pose kan..tambah2an yg mmg terer giler masak dlm sejam sampai 10 jenis lauk pauk kan..hover,tu nk bukak pose ke nk mkn kenduri huahuahua!!!..mak koser nk masak beria2,takut m'bazir,yg benor2 nk mkn b'3 je,si alya tu main je lebih..

Menu smalam simple je gulai kari daging(ambik kt abah),sambal tumis udang,ikan bilis goreng kicap & telur dadar..smua mknn request by suami,aku jarang mereka2 nk mkn apa..pening pale nk pikir2 ni tottt,apa yg depa nk mkn aku buatkn,kalo x boleh buat beli je senang..

Syukur smalam hadi dpt m'habiskn posenya yg pertama..*clap*clap*clap*..gilernya dugaan nk ngabiskn tu bukan je hadi ngan aku2 skali diheretnya..mana x nya sket2 dahaga,aku suh kumur jgn ditelan air tu tp kejap2 aku dengor dah bukak pintu bilik air..mmmmm..bila ditanya hadi buat pe? hadi kencing..wahhhh mana dtg air kt badan tu pun aku x tau..konpius mak!,selang 10 minit kang dah lapor nk mkn..tgk adiknya minum air masak,mkn nasi ngan telur je pun dah merengek2 kt aku..

Jenuh memujuk sbb sayangkn nk tinggal lg b'apa jam gitu,ajak main itu ini aku layankn walaupun rasa cam badan nk b'tukor kaler ijo ni!!!!..last2 pas abis je masak aku ajak mandi sekali,bg dia lali sket..mandi le kami b'3,aku adalah b'kain basah ye,giler nk tunjuk aset2 mak..wauwauwua..of coz la i malu!

p/s hari ni belum tentu seindah smalam..hopefully si hadi tu b'jaya puasa lg hari ni :D, kalo b'jaya ibu buat ikan keli masak sambal!




2 comments:

Unknown said...

sedap sambal keli...hadi nak mkn ke mak yang lebih?? kkekek...apapun clap utk hadi

che'wa said...

wehhhh kami kalo ikan keli masak sambal benda lain pun x pandang dah hahaha..

hadi tu la mmg pencinta keli,segala jenis masakan gemor aje,ikan keli bakor pun layan hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...