IKLAN NAK MASUK

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

angan2,azam2 @ rancang2 tahun baru..2011


SELAMAT TAHUN BARU 2011

Kalo cite pasal azam @ rancangan tahun baru..kemain sronok je kan sbb bole berangan2 w/pun tau kdg2 susahnya nk realisasikn angan2 tu huhuuuu..

Mana nk t'capai kalo kdg2 kita x b'usahakan..itu aku..aku..aku..huahauhauaa..Allah pun x suka kalo hambaNya begitu :(..alhamdulillah ada benda yg dirancang t'capai,ada yg x capai lgsg & ada yg mcm biasa foward je ke depan ye..hahahaaaa..mcm x biasak!!

Kalo korang rajin bole baca N3 tahun lepas aku ni ha! kalo agak2 mcm malas beno nk baca aku senaraikn la apa yg aku rancang tu..m'jadi ke dak,hampir ke dak x pun lgsg x jadi kakakakaaa..

Mula2 tgk planning yg asyik foward je la ye..kot2 thn 2010 dah t'capai kan..

-langsir baru
- done
-wardrobe baru hadi@gegurl
- done
-kitchen cabinet
- not yet
-kemas bilik blkg
- done
-deco master-room
- not yet
-still m'cari kerja yg stabil
- not yet

nampaknya 3 benda lg yg still x dapat ye..x pe..x pe..usaha lg!!!

Then planning thn 2010 plak..

-pregnant - alhamdulillah menjadi npknya,hanya menunggu hari :D
-kelas mengaji hadi
- kt sek cikgu dah ajar,sek ptg belum daftar

Tahun 2010 x pasang byk sgt angan2 :D sbbnya yg foward pun dah melambak2 kan..alhamdulillah segalanya b'jalan spt yg aku nak :D..but the biggest things make me smile were, potty training alya & mengajar hadi m'baca..knapa happy sgt2 sbb 2 benda ni aku x penah rancang tp aku redah je :D..syukur ya Allah!

So thn 2011 apa perancangan @ azam ye????korang ada??? aku ada jugak..cam biasa la berangan kan benda free wakakakakaaaa..ingat thn 2011 ni:

  • planning yg x jd td bawak je ke depan
  1. kitchen cabinet
  2. deco master room
  3. kerja baru
  • sunatkan hadi
  • alya & hadi tido sendiri (bilik sendiri) - hadi dah berjaya..alya je belum..
  • hadi dah bole baca al-Quran
  • alya dah bole baca apa2 doa,kenal2 huruf(Alphabet,nombor & alif ba ta)
  • b'f bb sampai yg t'mampu - insyaAllah
Mostly ttg anak2 je kan..utk diri sendiri plak aku just b'harap dikurniakan Allah kesihatan yg baik spy b'kesempatan p'baiki amal ibadat & x lupa m'jadi seorg isteri,ibu & anak yg lebih baik..mudah2an..

Nak buat planning yg melibatkn wang ringgit besar2an x dapek la kot,tu bior suamiku uruskn..mak malas!..so apa yg ada depan mata kita guna dulu..x pun buat wish list dlm ati dgn harapan kot2 'si dia' bole baca hati i ni...##$^^$^^&&87...eh mana tau tiba2 SURPRISE!!!!!..'yang ambik la kete sebijik ni,rumah besar sebijik i bina ni utk u'...yer sgtttt2..last2 kete x ade,rumah x mandang..ambik ha sebijik debuuussshhhh hahahahaaaa..

p/s semoga segala urusan dipermudahkan Allah..kita hanya merancang tuhan yg menentukan..yg penting jgn putus asa kan!..ada rezeki insyaAllah..

2 comments:

Naimah SiDiK said...

selamat tahun br c'wa.. br sempat singgah blog c'wa.... byknya wishlist n alhamdulillah ada yg makbul kan...

che'wa said...

tq nad..

selamat thn baru jugak utk nad sekeluarga :D..

moga2 apa yg kita harapkn thn ni dimakbulkn Allah..insyaAllah..mana yg belum t'tunai tu usaha lg kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...