IKLAN NAK MASUK

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

kami buat 'projek' malam tu..

Salam semua..

Dengo projek kemain laju ye hahahahaaa..nak buat dah jadi pun kuangkuangkuang so projek pe???..sila baca ler wahhhhhhhh...

Hari ni aku x brapa sihat la,sakit lg ye..demam on off on off..actually since friday dah rasa lain mcm je..suam2 kuku gitu..balik umah je trus demam :(..apalg t'paksa telan panadol 2 biji..

Mula2 kebah pastu demam balik,telan panadol kebah then demam balik..hopefully hr ni & hr2 akan dtg lebih baik la :(

Actually hr ni b'day suamiku..27/12 yg ke 30 thn..b'day dah ujung2 dunia heheheeee...pagi2 lg mcm biasa hadi akan 'menyumbangkn' sebuah lagu b'day & backup vokalnya alya..kalo hadi nyanyi ok la tp masuk alya mmg kelautttttt hahahaaaa...

Aku x nyanyi2 pun..malas..salam,kiss & wish sket2 udah ler..;P

A day before,aku,hadi & alya pulun la siapkn s/thing utk b'day 'si dia'..kali ni handmade je..hadi mmg suker je bab2 ni..nk beli hadiah mmmmmmmm serius x tau nk beli apa dah..

Nak belikn h/set,aku punya h/set pun dia belikn..nk belikn jam,2 thn lepas dah beli,spek mata mmg dia ske tp habis duit gaji sebln aku tu,no budget la..nk belikn baju2,seluar,dia lebih ske bundle..nk belikn gadget lain,kamera,game..sumpah aku x tau camna nk beli apatah lg nk guna kan..end up buat sendiri je la..dia pun tau bininya bukannya ada duit sgt ekekekeee..

So mlm Ahad tu,cam biasa pas dia ke masjid je,kami pun mulakan aktiviti m'kreatipkn diri..aku dah plan nk buatkn suamiku keychain dr kain felt..penah dengar x?ha kalo x tau cari n3 kerastanganku dulu2 ye..

Hadi plak nk buatkn baba dia kad je..mujur ada saki baki kertas2 warna aku so pandai2 le dia..si kakak plak m'gunting,menyemak,m'conteng selagi bole..aku biorkn aje janji jgn kaco kami hehehehee..tp aku bg gak peluang kt dia tulis atas kad yg abg dia buatkn tu..


Sekejapan je buatnya,dlm sejam smua dah selesai siap b'kemas bagai..dah siap hadi simpan smua dlm almari dia sbb esoknya nk suprise kt baba..:D

So hr ni raof dah bukak smua hadiah pun..kad pun dah baca..keychain pun dak lekat kt kunci umah :P

Hari ni ingat nk celebrate..x buat besar2an pun just 4 of us..aku nk belanja mkn A&W,lama sungguh x mkn fast food :P,mula2 mcm nk buat khepc sendiri tp tiba2 sedor diri x pandai lgsg nk buat kan huahuahuaaaaa..

Kali ni kek pun ada..ni si hadi punya pasal la..dipaksa2nya jugak aku beli kek,belon & etc..siap request nk kek ada katun..wahhhhh apakahhhh??ingat b'day dia ke???heheheee..

InsyaAllah kalo jd celebrate kt luar,esok kita crite2 ye..celebrate kt umah pun aku buat jugak la crite2..kata b'blog kan hahahaaa...

Oh ye lupa plak nk tgk ke hasil kerastangan kami tuuuuuuuuuttttt...ni ha...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

hahahhaaaaaaa...kau ingat kau kretip sgt???
can do la..from the bottom of my heart ni ekekekee


p/s buat suamiku raof,selamat harijadi yg ke 30thn..semoga diberkati & dirahmati dunia akhirat & segala yg diimpikn m'jadi kenyataan..insyaAllah..doaku sentiasa mengiringimu..

2 comments:

Naimah SiDiK said...

wah ... kreatipnya depa anak beranak.. best kan dapat ajak anak join skali wat benda cam nie.. br terasa feeling ngan depa.. best2.. btw even simple kad 2, tp penuh seribu makna taw.. x semestinya dengan hadiah.. kdg2 lelaki nie jenis x kisah pun cuma kita ja cian plak kat dpa kan.... btw happy 4 ur famly n kim salam n wish ur hubby hapy besday k from all of us..

che'wa said...

ye la nad..nk beli brg2 depa mmg peningkn kepala la..kalo kita punya setiap thn h/bag,kasut,baju2 pun x pe hadiahkn hehehee...

ok..tq so much..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...