IKLAN NAK MASUK

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

simple b'day bash..

cover ngan kamera sbb muka x ensem hahahahaaa

Smalam kan aku kecoh2 nk celebrate kt A&W..x jd la uols..warrrggghhhhh..tiba2 raof nk mkn nasik plak..seharian x jumpa nasik katanya..lgpun esoknya aku kena check BP so cannot la mkn fast food..huhuuuuhuuu

Sbbkn b'day dia so aku layankan aje la..mlm smalam lepas balik dr keje,siap2 trus ke Taiping..mkn kt gerai biasa aje..kalo biasa ke Taiping mesti penah dengo ED Char Kuewtiow..kira femes la kt situ ye..kalo dtg perak cuba la ok..

Sedang kami b'siap2,aku suh anak2 main belon dulu..bg suasana b'day sket la konon hahahaaa..tp ada diorg kesah??kalo bukan h/jadi pun t'hegeh2 suh belikn huaaaaahuaaaaa..

Sampai sana singgah dulu kedai KOHALAL suami,solat maghrib kt situ then baru gi mkn..sbbkn aku yg belanja,suami aku baikkkkk punya oder kan..bukan melantak lg dah m'tekedarah dah ni hahahaaaa..sbbkn b'day man so aku layankan aje la lg hehehehee..

Raof mkn mee bandung & nasi goreng daging,hadi aku suh mkn kuewtiow je sbb ptg tu dia dah belasah nasi,alya mkn roti canai sekeping,then aku suap sket2 nasi & kuewtiow,aku just nasi goreng kg..itu pun raof ada hati nk oder roti canai lg bebyk..haiiiisssshhhh..tp rotinya mmg marveles la..

hadi mengada2 buat muka boring nk b'gambo dah..

mkn sampai comot..

w/pun kuah pedas tatap cicah jugak budak ni..


Kek mana???ada....balik je umah baru si suami nk potong kek..kt kedai mkn malu katanya..very the ngada2 ler..mana x ngada2 kt umah pun shy2 cat padahal bukannya ada sesapa pun..apaarrraaaa..

Kalo perasan alya x ada b'gambo b'sama sbb budak tu dah tido..sampai umah dah kul 10,time titun dia ler..abg hadi sanggup tahan mata sbbnya b'zikir kt telinga ibu dr siang hari nk mkn kek..mcm la esok x leh mkn..fening aku!

Last but not least,tatap la gambo t'kini aku yg dah sama saiz ngan laki sendiri tu ngee~~ngee~~..jugak abaikan tudung aku yg merah menyala..nk buat camna tiba2 kali ni mak ske kaler2 merah & terang hahahahaaaa...


p/s Alhamdulillah lepas hajat aku nk celebrate b'day suami w/pun x meriah mana..mana tau kot2 ini kali t'akhir aku sambut b'samanya..hikhikhikhik..tiba2 emo..:D

InsyaAllah panjang umur murah rezeki sambut lg..





3 comments:

eimah said...

mlm kang kite celebrate baik punye hahahaha....a'ah le same sizw wallaweh....sat je bln dpn kembali normal da kenyang dekat 9 bln kan hehehehe...mudahan panjang umo murah rezeki thn depan wat kenduri beso2 hahahahaha mkn je igt

che'wa said...

insyaAllah..kalo mkn free mesti x hingat punyer ler hahahaaa...

kekwa10 said...

sorg xtahan aku tgk nyegholang kaler merah.sorg lg aku xtahan kunun2 wat muke kiut cam adi.miahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...