IKLAN NAK MASUK

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 26, 2011

n3 t'akhir sebelum korang merinduikuuuu...hahahaaa..

Hari ni mungkin last day aku b'blog kot..insyaAllah kalo x ada aral melintang esok aku dah admit Hosp Taiping,ntah2 perut tgh sedap ditoreh doc pun ekekekeee ngerrriiiii...aduhaiiii cepatnya masa b'jln kan..really miss this 38+++weeks moment w/pun morning sickness t'hamat over..muaaahhhhh!!ntah bila dpt rasa lg :(

the latest of me..38++weeks preggy

Lepas ni gak belum tentu dpt b'blog apatah lg nk pegang keyboard huhuhuaaaa..kena pantang betul2 la..really misssss u uolllssss...

Kalo ty perasaan aku skang ni mcm2 la teruja+takut+risau+gumbira+sedih etc tambahan kalo kita sendiri dah ada xperience sakit tu camna..ooohhhh..lgpun kita sendiri x tau apa akan jd dlm labor room tu kan..kalo panjang umur kita b'jumpa lg,kalo sebaliknya semoga kita dpt b'jumpa lg di akhirat kelak..insyaAllah..:D

Wahhhhh feeling2 cite drama melayu sedih plak kan..hahhaaaa..

Kalo ty p'siapan brg2 aku..alhamdulillah 100% dah siap..dr keje2 opis ke keje2 umah ke confinement day..dr segi mental plak 95% aje kot hahahaa...5% lg tgh merewang2 lg ni..oh ye kali ni aku b'pantang di rumah sendiri ok..:D

Actually since alya lg aku nk b'pantang di rumah sendiri tp mak mcm berat hati je so kali ni dia approve..i luv u mak!kenapa aku x pantang kt umah mak?byk sbb,rasanya x payah explain lah ye,konpem korang x paham :D..pantang aku senang je kalo dah namanya rutin so aku mmg dah tau benda tu kena buat ikut time..insyaAllah..cthnya makan,b'tungku,b'barut & menysukn anak..

Mujur la jugak anak2 sblm ni x byk meragam waktu pantang,kdg2 nk menyusukan pun kena gerak..alhamdulillah..agaknya diaorg paham condition ibu camna kan..mudah2an yg ke3 ni pun mcm abg & kakak jugak ye..jgn byk songeh ye sayang!

So kali ni kami lebih b'dikari sket la,sblm ni pantang aku hanya ditemani oleh mak,mlm aku sorang2 dgn bb,tp kali ni harap2 siang & mlm ditemani suami,bila aku perlu dia ada,kalo dia ada hal lain aku kena fleksibel la..insyaAllah..aku ok aje..

But dun worry bab makan,mak akan sediakn so duit pun dah bagi siap2 utk beli bhn2 mentah :D,sesapa yg nk 'm'derma' mknn pun silakan hahahaaa..derma kau!,siang mak @ raof akan jaga alya,hadi cam biasa ke sekolah aje,mlm kang baru jumpa :D..so segala urusan akan diuruskn oleh raof..dr bab aku ke anak2 & keje2 umah..mudah2an dia bole buat la :D..sronok pe hehehee

Raof tu keje ke x?x kan duk umah ngadap aku je hahaaa..ini la masanya dia nk ngadap muka bini 24j,kt opis pun x de nya nk melekat ngan aku pun :D..x best la org tgk kan...tentu la keje cuma minggu2 pertama tu aku mintak dia cuti pjg sket,kalo dia nk ke kilang pun no hal..selalunya dlm masa 2 minggu tu agak kelam kabut nk uruskn itu ini sementara aku betul2 sihat..insyaAllah kita cuba mana yg mampu!

'Tak lama bang..44hr aje'

Buat masa ni waktu siang aku guna katil hadi so playpen bb kena bawak masuk dlm bilik dia la,lgpun segala brg2 bb penuh dlm bilik dia..kemain sronoknya dia sbb dia ingat bb akan tido ngan dia ekekeee,brapa byk 'dia' la..waktu malam aku duk dlm master room,alya tido ngan baba kt tempat TV so x ganggu aku la sgt..

Aku nk crite panjang2 pun benda belum nk jadi kan..tp kita merancang Allah jua yg menentukan..kalo niat kita baik mudah2an segalanya b'jalan dgn baik & dimudahkn Allah segala urusan :D..insyaAllah..


KEPADA SEMUA ADIK BERADIKKU,KAWAN2KU,READERSKU @ SILENT READERSKU & SESIAPA SAHAJA YG MENGENALIKU..MINTAK AMPUN & MAAF SEKIRANYA CELOTEH2 DLM BLOG NI M'BBKAN KAMU SEMUA T'SINGGUNG & SAKIT HATI..BUKAN NIAT DI HATI SEKADAR INGIN M'HIBURKAN ANDA SEMUA!

BLOG MGKN B'CUTI UTK 2 BLN SBB TUAN RUMAH B'PANTANG..INSYAALLAH..KALO PANJANG UMUR KITA KEMBALI LG YE..RINDU SGTTTTTT PD KAMU SEMUA NNT...


p/s doakan semoga segala urusan dipermudahkn Allah & p'akhirannya adalah baik..insyaAllah..





2 comments:

MariaFaizal said...

Wana,
Semoga selamat semuanya.Ameen..
Hopefully cepat2 update pics baby baru yea lepas ni.
Take care darling.

che'wa said...

Tq so much sis..

Alhamdulillah saya dah selamat b'salin via csear gak :)

enjoy my writing!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...