IKLAN NAK MASUK

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 27, 2011

kelahiran yang dinanti..

Alhamdulillah..

Sebelum kita temberang lebih pjg..ecceeehhh..sila la jamu mata dgn ahli baru dlm familyku & x lupa dlm blog jugak kekekeee..mgkn ada yg dah tgk dlm fb tp korang layan je la ye..

Ooooo buat readers yg still x tau knapa aku tiba2 muncul kan..actually aku baru je habis b'cuti pantang b'salinkn my 3rd bb :D..she's a girl!

So 1st time masuk blog kita close up sket gambo bb ye..time ni aku baru je kluar bilik bedah,still b'baring x leh bangun pun...

Nama: Mya Awatif bt Abd Raof
D.O.B: 26/1/2011
Berat: 2.86kg
Via: Csear

Ni la my 2nd princess after alya..still ingat alya x??? x kan lupa kot kan..the very kipochi kakak tu!!!hahhaaa..so nk panggil apa bb ni ye?hadi si abg ske panggil mya,alya si kakak ske panggil awatif,baba plak ske panggil awatif,aku plak mana2 pun aku ske je :D..

Agak2 korang cam sapa ye???90% kata muka mya ni cam muka abg hadi..cuma mata x sepet la..mak plak cakap cam muka aku masa kecik so kita tunggu & lihat je la ye..10% tu plak campuran baba ngan alya hahahaaaa...mmg out la depa kali ni...

hari ke7 lepas cukur rambut oleh baba..

Ok la utk crite hari ni ye..actually byk benda nk share ngan korang ni maklum la 2 bln x b'blog...rinnnnndduudududdduuuu siot!

Hari ni sibuk sket,esok aku crite pasal b'salinkn MYA AWATIF ye..insyaAllah!!!


p/s mana aku yg t'baru?????ada ke korang kesahkn makbudak ni ha????hahahaaa..insyaAllah t la pas aku kuruskn mana yg patut dulu ekekeee..tp yg ptg jerawat kt idung aku clean & clear ok!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...